پول دیجیتال

معرفی راه های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال

پول دیجیتال

معرفی راه های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

PIVOT یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk ایجاد شده است.

pivot روزانه 4 بیتکوین را در بین کاربران تقسیم میکند و هر کسی تلاش بیشتری کند سهم بیشتری را در آن روز میبرد. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و فقط با خواندن پستها پاور بگیرید و همچنین با معرفی به دوستان نیز پاور بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز پاورهای شما تبدیل به بیتکوین میشود و به اکانت شما واریز میشود. همچنین میتوانید کسب و کار خود در زمینه ارزهای دیجیتالی خود را به هزاران کاربر در این شبکه به صورت رایگان معرفی کنید. صرافی بزرگ Binance نیز بر روی این اپ سرمایه گذاری کرده است.

 

مراحل کار :

 

1-دانلود و نصب PIVOT 

 این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابریان فقط با گوشی وارد شوید. برای دانلود ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و سپس با اکانت جیمیل و یا فیسبوک خود وارد شوید و سپس اپ رو از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.


اینجا کلیک نمایید




  • ۹۷/۰۸/۲۴
  • ادمین بلاگ

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی